Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Znalezionych wyników: 3
Vortal BUDO
Autor Wiadomość
  Temat: Kondycja - ćwiczenia i opinie
Itosu

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 12961

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 15 Marzec 2014, 18:45   Temat: Kondycja - ćwiczenia i opinie
Trening możesz z powodzeniem opracować sobie sam. Moj punkt widzenia postaram sie pokrótce opisac poniżej:

1. Bolą Ciebie kolana. Skoro bolą tzn. że są przeciążone lub coś wykonujesz źle (np. sprinty lub skakanka na zbyt twardej nawierzchni, za dużo kopania w powietrze itd.. Przyczyny nie upatrywałbym w stojącej pracy (chyba że stoisz na warcie w woju lub przy maszynie na produkcji 8 h z przeprostowanymi kolanami) ;)

2. Nie wiem jak trenujesz na siłowni i w jakim celu. Jeśli robisz tylko kickboxing, boks lub cokolwiek co nie wymaga od Ciebie dużego zaangażowania w style chwytane siłownia w zasadzie jako oddzielna część treningowa jest niepotrzebna, może być zastąpiona bardziej przydatną formą treningową, często hamuje postęp właściwy w uderzaniu lub powinna być zmarginalizowana maksymalnie do 5% czasu treningowego (właściwe podkreśl w zależności od tego jaką formę siłowni uskuteczniasz). Jesli lubisz trening z obciazeniem to pompki i drazek w zupelnosci wystarcza ;)

3. Co do kondycji to wg mnie więcej można zyskać kiedy buduje się ją na bazie ruchów które są charakterystyczne dla Twojej dyscypliny np. w boksie lepiej budować kondycję poprzez interwały walki z cieniem z hantlami po 0,5 kg niż robienie swingów z kettlem. Mam nadzieję, że mniej więcej wiesz o co mi chodzi. Kondycja to cecha ulotna. Raz jest a raz jej nie ma. A skilla warto trenować w jak najszerszym zakresie. Dlatego wg mnie najwięcej zyskasz trenując na bazie ruchów które są jak najbardziej zbliżone do tych które musisz potem wykonywać w ringu.

4. Skoro chcesz wyłączyć nogi moje propozycje ćwiczeń są następujące:

walka z cieniem z hantlami po 0,5 kg (czas trwania jednej rundy od 1 do 5 min zalezy jak Ci leży ;) , jeśłi bolą Ciebie kolana ogranicz pracę na nogach i skakanie

uderzenia w miejscu (lekkie na worku, speed bag, cokolwiek w co możesz bić ale lekko "pyk pyk pyk ;) ewentualnie w powietrze, ma to wyglądać mniej więcej tak jak Floyd Mayweather Jr na tarczach link poniżej) (czas trwania jednej rundy od 1 min do 30 min zależy jak ci leży)

szybkościówki uderzeniowe po 30 sek. (technika mniej ważna, ważna szybkość rąk)

brzuszki lub rowerek (rundy po 1 do 10 min), mozna uderzac rekoma przy brzuszkach

stajemy w rozkroku, prawa reka dotyka lewej stopy, prostujac sie wykonujemy cios prosty, sierpowy lub hak lewa reka, lewa reka dotyka prawej stopy itd. calosc ma isc szybko i plynnie

rzucanie pilka lekarska interwaly po ok. 3 min

to tylko przyklady, ktore latwo mnozyc

podczas potłorejgodzinnego treningu możesz spokojnie wykonać grubo od tys. do kilku tysięcy uderzeń lub ruchów imitujących uderzenia

http://www.youtube.com/watch?v=HTdqV8XkYNo

na tym polega boks zeby uderzac rekoma. nie bez powodu obok Floyda stoi ciagle facet ktory przez caly dzien liczy ilosc uderzen jakie on wykonuje podczas treningu.
kiedy wychodzisz do ringu musisz bic rekoma a nie machac kettlem (no offence panowie kettle sa swietne do budownia kondycji)

jesli angielski ci nieobcy to poczytaj o tym jak trenuja / trenowali floyd, roy jones jr, mike tyson czy chociazby rocky marciano

polecam strone expertboxing.com
tam masz wszystko

oczywiscie odpowiednie drille mozna robic rowniez pod kopniecia ale poki co piszesz ze masz wylaczone nogi.

mam nadzieje ze pomimo badziewnej skladni (klepie z komorki) mniej wiecej da sie przeczytac moj post ;)

Itosu
  Temat: od chudzielca do miesniaka w 2 miesiace- porady :)
Itosu

Odpowiedzi: 84
Wyświetleń: 50533

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 23 Listopad 2012, 20:31   Temat: od chudzielca do miesniaka w 2 miesiace- porady :)
jesli bedzie mial dlugie spodnie to niech odpusci siady i ciagi w ogole. szkoda pradu. tak jak niektorzy pisali. duzo pompek i drazka. zarcie, duza objetosc i wieczna pompa. ewentualnie trening 300 (latwo wygooglowac). jesli Twoj brat nie trenowal wczesniej to uwazajz duzymi ciezarami. do duzej objetosci tez powinien dojsc stopniowo w sumie. no ale nie ma czasu. trzeba pamietac ze bierny uklad ruchu sie wolniej adaptuje niz miesnie.

reasumujac: od uja pompek i drazka przez caly dzien ale nie do zalamania.

I.

ps. sory za brak skladni. pisze z kom.;)
  Temat: pytanie moderatorskie
Itosu

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 15601

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 19 Sierpień 2011, 15:16   Temat: pytanie moderatorskie
sheepman napisał/a:

Novo robi dobra robote :)


spoko przejdzie mu ;) kazdy na poczatku sie staral :)
 
Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group