Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Znalezionych wyników: 12
Vortal BUDO
Autor Wiadomość
  Temat: Dieta na sylwetkę w sportach walki
novocaine

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2662

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 19 Czerwiec 2016, 14:58   Temat: Dieta na sylwetkę w sportach walki
https://budo.net.pl/viewtopic.php?t=50429
  Temat: Waga - taka do ważenia siebie
novocaine

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 5338

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 9 Styczeń 2015, 17:59   Temat: Waga - taka do ważenia siebie
sciema. tluszcz sie mierzy lustrem. jak wygladasz grubo, to jestes gruby :P tak naprawde to nawet wagi nie potrzeba, jesli nie musisz trzymac kategorii wagowej ;)
  Temat: wołowina w PL
novocaine

Odpowiedzi: 60
Wyświetleń: 25822

PostForum: SPORT i ZDROWIE   Wysłany: 29 Listopad 2012, 19:42   Temat: wołowina w PL
ja ide na latwizne, kupuje krojona i wrzucam do wolnowaru ;)
plus - mozna kupowac tansze kawalki.
plus - nie ma smaku
;)
  Temat: ach ta kur** tiechnika - zarzut i podrzut
novocaine

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 4291

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 3 Listopad 2012, 11:41   Temat: ach ta kur** tiechnika - zarzut i podrzut
zacznijmy od tego, ze zrobiles power clean and push jerk ;)



pozycja startowa - moglbys zaczac z plecami bardziej poziomo - pozycja startowa powinna wygladac jak pozycja #2, jedyna roznica to zgiecie nog.
w #3 masz triple extension i nie podksakujesz, czyli jest ok.
#4 to twoj problem. musisz zaczac cwiczyc z mniejszymi ciezarami zejscie pod sztange, zeby lapac blizej dolnej pozycji w siadzie przednim. bo przez to potem bedzie ci spadac 90kg, bo nie podrzucisz tak wysoko, a nie jestes nauczony/przyzwyczajony schodzic nisko.*
to samo z jerkiem; inna mechanika niz w push press. wypychasz ile mozesz, ale rownie wazne jest, zeby zejsc nisko w nozycach. moglbys zejsc jakies 10cm nizej, i 10kg wyzej dzieki temu.

*jak cwiczyc. z mniejszym ciezarem, troche counter-intuitive, ale musisz byc troche mniej eksplozywny, i nie podrzucac tak wysoko. mozesz zaczac w rogrzewce, np 1 - do klatki 2 - do splotu 3 - ponizej splotu. zobacz, jak nisko mozesz zejsc w siadzie przednim, i staraj sie, zeby sztanga byla tylko odrobine wyzej w momencie, sie zatrzymuje w powietrzu.
  Temat: Dziwna sztywność i nieskoordynowanie
novocaine

Odpowiedzi: 41
Wyświetleń: 16975

PostForum: SPORT i ZDROWIE   Wysłany: 24 Kwiecień 2012, 21:33   Temat: Dziwna sztywność i nieskoordynowanie
homie napisał/a:
Hmm , bo kilka razy po treningu byłem jakiś taki rzezki i czułem że mogę to zrobić i wiele innych rzeczy ale nigdy nie spróbowałem bo chciałem przy kolegach porobić żeby było razniej ale ich nie było.

drobna rada: jak chcesz byc traktowany powaznie, to zachowuj sie powaznie.

Cytat:
Powiem ci że wcale takiej złej sprawności fizycznej nie mam , nawet mam dobrą ponieważ wygrywam z moimi rówieśnikami w piłke nożną np 3v1(ja sam) , w kosza 3v1 też wygrywam , zawsze gdy się biłem to wygrywałem ale mało się biłem , i szybko nauczyłem się pływać i to sam się nauczyłem.

w malym akwarium i neonek moze byc najwieksza rybka.

Cytat:
Hehe , ogólnie to sam nie jestem pewien jak trenuje ostatnio jakoś mniej planuje ćwiczenia i ćwiczę kiedy mi się chce a raczej kiedy jestem świeży , ale mam zamiar sobie bardziej sobie postanawiać treningi . No ale mniej więcej napiszę jak to wygląda

twoj trening jest beznadziejny.
zacznij robic cos takiego:
A: przysiad, wyciskanie lezac, wioslowanie sztanga
B: martwy ciag, wyciskanie stojac, podciaganie na drazku
cwicz w pon, sr, pt (ABA BAB). zacznij pusta sztanga, dodawaj co serie po 10kg do siad/martwgo, 5kg do wyciskan i rob serie po 5 powtorzen; seria w ktorej nie dasz rady 5 jest ostatnia.
najlepiej jakby ktos doswiadczony pokazal ci, jak sie robi te cwiczenia, bo biorac pod uwage twoje posty to niestety watpie w twoja technike, sorry.
w pozostale dni rob dalej parkour lub cokolwiek.
jak chesz cwiczyc sporty walki to sie zapisz do klubu i na tym skoncentruj.

novocaine napisał/a:
nie wiem jak mogę mieć nadwagę gdy ćwiczę , jeżeli chodzi o jedzenie staram się nie napychać i dużo nie jeść mało jem smażonego dawno nie jadłem schabowego z frytkami albo tego typu jedzenia , przeważnie jem jakieś kasze , rano jakieś płatki , i ogólnie jem mięso lubie wołowinę i dziczyznę ale nie zawsze jest , i jem też ryby i warzywa i owoce , aha i ostatnio też trochę jem roślin z łąki bo robaczków nie mogę znależc :(

udajesz, czy na serio nie masz pojecia o czym piszesz? myslisz, ze nie mozna miec nadwagi cwiczac? :roll: szczegolnie z takim treningiem jak twoj, no offence.
do diety podejscia sa rozne; jak chcesz poznac moje, to przeczytaj tematy w tym dziale o diecie paleo.
jeszcze raz wspomnisz o roslinach z laki i robaczach i dostajesz ostrzezenia za trollowania. bo przeciez nie mozesz byc tak glupi.


Cytat:
to rozgrzewam się przed każdą serią ćwiczenia ale rozgrzewka jest króciutka np 10 przysiadów , może to przez rozgrzewkę tak jest?bo widziałem że niektórzy stosuja nawet rozgrzewki takie że robią 2 seria 60% ciężaru zamiast 90% .

no nie wiem jak ty, ale ja moge miec nawet 5-6 serii "rozgrzewkowych". jesli robisz od razu 90%, to albo nie wiesz, ile to jest 90% albo bardzo chcesz sie uszkodzic.

Cytat:
novocaine napisał/a:
ekhem.. a jestes trojboista bulgarskim, czwiczacym pod okiem trenerow od 5 roku zycia?

a co to ma zaznaczenie ?

po pierwsze, wcale nie cwiczysz jak bulgarski trojboista.
po drugie, wyobraz sobie, ze ma.

Cytat:
novocaine napisał/a:
bo taki trening ma sens tylko w bardzo specyficznych przypadkach, a w twoim nie ma prawie zadnego?

A czemu tak uważasz? to czemu pavel tsatsouline bardzo chwali swój program treningowy ?

bo jest to bardzo dobry i skuteczny program? w specyficznych sytuacjach? a twoja nie jest?
  Temat: Dziwna sztywność i nieskoordynowanie
novocaine

Odpowiedzi: 41
Wyświetleń: 16975

PostForum: SPORT i ZDROWIE   Wysłany: 24 Kwiecień 2012, 16:55   Temat: Re: Dziwna sztywność i nieskoordynowanie
homie napisał/a:
15 , a czemu chcesz wiedzieć ?

bo to stawia twoje posty w odpowiedniej perspektywie. pamietam jeszcze, jak mialem 15 lat.

Cytat:
nie ma mowy żebym zrobił jakieś salto bo zwyczajnie bym się połamał

a byles kiedykolwiek w stanie zrobic salto? jesli nie, to co to ma do rzeczy? ja tez bym sie polamal, gdybym sprobowal.

Cytat:
miałem taki sam problem nic nie mogłem się na uczyć przy każdym nowym ruchu(przewrocie skoku) albo nawet starym ogarniała mnie sztywność Ogólnie to gdy przychodziłem na trening a nawet gdy szłem na niego już robiłem się jakiś sztywny . Ale gdy jestem przy kolegach trochę się rozluźnimy i nagle leci moja ulubiona piosenka to czuję się na prawdę niezłe i wygłupiam się i nie czuje się sztywny . Gdy robię się lużny to jestem na prawdę wysportowany szybko biegam , jestem ogólnie bardzo sprawny fizycznie nawet .

pytanie brzmi, czy rzeczywiscie jestes sprawny, czy tylko ci sie wydaje.
zdarzaja sie ludzie z kiepska koordynacja. jesli do nich nalezysz (na co ogolnie wskazuja twoje posty), to niestety opanowanie pewnych umiejetnosci zajmie ci troche dluzej.


Cytat:
W dodatku prawie w ogóle nie widzę efektów po treningach na siłowni i bieganiu , kondycja praktycznie stoij w miejscu , siła i szybkość to samo , A ćwiczę już regluralnie z 6 miesięcy , i właśnie dużą przeszkodą w tej mojej sztywności jest to że często brakuje mi siły aby np zadać mocny cios albo wejść na wysoki murek , no ale jak pisałem gdy się rozlużnić to po trafię robić cuda :)

napisz dokladnie i czytelnie jak trenujesz, to moze bedziemy mogli co pomoc. po kolei, co robisz w pon, wt, st, etc

Cytat:
Mój wzrost to jakieś 180-182 cm a waga 87-90,5 kg .

biorac pod uwage to co piszesz, to masz nadwage. ja mam ~91kg przy 183 i moglbym spokojnie z 5kg zrzucic. a mam 26 lat; jesli ty masz takie wymiary majac 15, i jak piszesz nie widzisz efektow z treningu, to mysle waga moze byc czescia problemu. na szczescie nie jest to duzy problem.

Cytat:
PS : na treningach sztuk walki mam to samo nic mi nie wychodzi :oops: , gdy robimy coś na treningu na sw to za chiny mi to nie wychodzi a w domku potrenuje takie coś kilka minut i już robię to a na sztukach walki mógłbym to ćwiczyć godzinę i tak by nie wyszło .

znowu; czy naprawde ci w domu wychodzi, czy tylko ci sie tak wydaje? cwiczylem z ludzmi, ktorzy mieli albo taka budowe, ze np nie mogli kopac, albo taki brak koordynacji, ze nie potrafili. nie ma nic zlego z jednym i drugim, trzeba tylko rozpoznac problem, zeby dobrze go zniwelowac.

Cytat:
ps2: I dzisiaj ćwiczyłem trochę na dworze byłem sztywny zdenerwowałem się i poszłem poćwiczyć w domu i bardzo dziwne ale dzisiaj byłem jakiś wypompowany i po króciutkim lajtowym treningu dyszałem jak pies i mnie wszystko bolało i co najgorsza ten układ nerwowy nie dawał mi możliwości dalszego treningu jako takiego w miarę ,.

piszesz o ukladzie nerwowym.. wiesz w ogole, o czym piszesz, czy uzywasz modnych slowek? ;)

Cytat:
itd itp , mój rozkład wygląda mniej więcej tak ale tego się nie trzymam moja zasada to trenuj kiedy jesteś świeży , bo trening gdy jest się zmęczony prawie nic nie daje albo ba wręcz pogarsza rezultaty .

i jak na razie sie ten twoj program sprawdza, co?

Cytat:
ekhem .... nie wiem czemu uważasz ze zły , pytałem się kilku innych osób i powiedziały że jest ok podobny do treningu bułgarskich trójboistów

ekhem.. a jestes trojboista bulgarskim, czwiczacym pod okiem trenerow od 5 roku zycia?

Cytat:
Ale zawsze zastanawiało mnie to czemu inni trenujący nie robią treningu rozłożonego na cały dzień ( chodzi mi o to że zamiast w ciągu 20 minut zrobić 3serie przysiadów to ja te 3 serie rozłożę sobie tak: rano 1 seria południe 1 seria wieczór 1 seria )

bo taki trening ma sens tylko w bardzo specyficznych przypadkach, a w twoim nie ma prawie zadnego?

postaraj sie tez troche pisac skladniej, im latwiej bedzie cie czytac, tym chetniej ludzie beda odpowiadac na twoje posty.
  Temat: Odżywka na mase przy sw
novocaine

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 6838

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 24 Marzec 2012, 17:48   Temat: Odżywka na mase przy sw
ok, nie karmic trolla.

kreatyna nie "pomaga wchlaniac wode", efekte ubocznym jest zatrzymywanie wody (i glikogenu) w miesniach. jak nie brales wczesniej, to spokojnie mozna mono. sam biore tylko mono od lat. *podobno* jablczan ma mniejsze zatrzymywanie wody.

jak mowilem, nie wiem, czy zobaczysz "jak to dziala", bo to "tylko" bialko.
  Temat: Odżywka na mase przy sw
novocaine

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 6838

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 24 Marzec 2012, 12:27   Temat: Odżywka na mase przy sw
BubikS napisał/a:
Znowu inny kolega bral mono weszło mu te pare kg, rzucil silke poszedl na boks , all spadlo. Czy jak bym sie odpowiednio odzywiał - czyli po kazdym aerobowym i silowym treningu posilek zjedzony w odstepie max.15 min nie bylo by spadków?

bo te "pare kilo" to glownie woda i glikogen. nic dziwnego ani zaskakujacego. jak ci "wejdze" powiedzmy 5kg, to z tego 2 to jest woda, 2 to glikogen, .5 to tluszcz i .5 to miesien. tak to jest. szczegolnie, ze miesiac to dosc krotko na cokolwiek. nie mowie, ze nie warto, tylko nie spodziewaj sie jakichs super wynikow. jak 1-2kg nabierzesz samego miesnia to wynik swietny. mi nabranie "stabilnych" 10kg zajelo ponad rok.
te 15 minut to tez zadna magiczna liczba, nawet jak i godzine po zjesz to nic ci sie nie stanie. za to przy silowym zjedz i przed, i po.
a opis teg obialka mnie rozwala ;)
tak naprawde to jedyne co moze miec znaczenie to BCAA vs whey (serwatka) vs ew kaseina (na noc). przy "naszym" poziomie to wg mnie nie ma co marnowac kasy cos innego niz te 3. ot, zeby bylo wiecej bialka jak sie komus nie chce miesa przygotowywac.

kogan, a po co komus SW?
  Temat: Na co się zapisać?
novocaine

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 23260

PostForum: ULICA   Wysłany: 13 Luty 2012, 04:28   Temat: Na co się zapisać?
ja za to mam zajefajne fairtexa, ktorych jeszcze nie uzywalem :/
  Temat: Trenowac wiecej??
novocaine

Odpowiedzi: 69
Wyświetleń: 17932

PostForum: SPORT i ZDROWIE   Wysłany: 5 Styczeń 2012, 18:11   Temat: Trenowac wiecej??
tylko1 napisał/a:
Czy dobrze rozumiem ze na poczatek polecasz ulepszyc diete i dodac ZMA omega3 i animalflexa, a potem w miare potrzeb isc dalej?

dokladnie.

Cytat:
A i jeszcze jedno omega3 to taka z olejow lnianych czy mowisz o specjalnej nazwie odzywki bo jesli ta z z olejow to mam lyzke tego w pierwszym sniadaniu.

omega3 z ryb. lniany ma inne proporcje tluszczy, ten z ryb jest duzo lepszy.

Cytat:
Moglbys dodac co mozna by ulepszyc w moim sposobie odrzywiania?

ogolnie nie jest zle.
co do diety kazdy ma swoja ulubiona. ja jestem pro paleo, czyli warzywa, miesa, owoce - bez zboz, nabial ograniczony. starac sie zjesc codziennie cos co plywa, cos co biega i cos co lata ;) do tego MASA warzyw. eg. do 200g miesa 400g warzyw co najmniej. owoce jako desery. orzechy/jagody jako dodatek. jak duzo cwiczysz to po treningowe lubie jakiegos gainera (wygoda+ekstra kalorie+ekstra wegle).
ale kto inny ci pewnie poda inna diete ;)

Cytat:
wiek 27 lat, staz treningowy 2-3 lata glownie bjj + wplatane tajski, mma, i zapasy, ketel, biegi 3-10km, basen, wzrost 180 waga 82, silownia -> nigdy
  Temat: Proszę o pomoc co wybrać.
novocaine

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5092

PostForum: CROSS-BUDO   Wysłany: 11 Listopad 2011, 21:54   Temat: Proszę o pomoc co wybrać.
1. nie
2. tak
3. jesli chcesz, ile chcesz.

serio.
  Temat: Biegi interwałowe
novocaine

Odpowiedzi: 51
Wyświetleń: 22828

PostForum: KULTURYSTYKA i FITNESS   Wysłany: 30 Wrzesień 2011, 13:45   Temat: Biegi interwałowe
no to juz ci napisali, tabata sie nie nadaje na sprint. rob co najmniej jakis 30s odpoczynku pomiedzy sprintami, i skracaj czas dopiero, kiedy bedziesz w stanie zrobic ~10 ciagle biegnac ostatni.
 
Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group