Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Gwyn update

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Strona 3 z 3
Gwyn update
Autor Wiadomość
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 21 Marzec 2016, 12:42   

ładnie muscle upy ja mam z tym problem tzn. na drążku. Nie wiem czemu nie mogę wejść na drążek równo obiema rękami. Mam wrażenie że za mocno go ściskam dłońmi i przez to nie mogę przekręcić rąk. Na kółkach wychodzą mi bez problemu w seriach po 5 robionych powoli i dokładnie.
 
 
Shabu


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 3533
Skąd: Warszawa

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 21 Marzec 2016, 13:37   

Gwyn, co byś polecił na początek pod kątem rozpoczęcia przygody z gimnastyką (oprócz podciągania)? Np. jak zacząć budować planche czy L-sit jeśli się nie potrafi zrobić zupełnie nic w tym zakresie? Pewnie podciąganie prostych nóg na drążku albo poręczach w przypadku L-sit, ale pytam tak bardziej ogólnie, dla całkowitego początkującego. Dodam, że chodzi mi tylko i wyłacznie o ewentualną suplementację treningu siłowego jakimiś podstawowymi ruchami.
 
More importantly, we need to learn how to bear down on a hard rep and finish it without cheating it, so that we develop the mental discipline to stay with a hard task and finish it correctly. This is one of those indirect benefits that can be obtained from physical education. If you learn nothing else from training, it is very important to learn that your limits are seldom where you think they are.
--Mark Rippetoe, Starting Strength
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 21 Marzec 2016, 14:15   

Shabu, na necie znajdziesz mase planow z progresjami od najbardziej podstawowych ruchow. problemem jest, ze trzeba to robic czesto.
 
 
Shabu


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 3533
Skąd: Warszawa

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 21 Marzec 2016, 15:13   

Wiesz, w necie to ja znajdę milion rad i sposobów na wszystko; niestety, niewiele z nich jest czegokolwiek warte. Dlatego wolę zapytać kogoś, kto już to przerabiał.
 
More importantly, we need to learn how to bear down on a hard rep and finish it without cheating it, so that we develop the mental discipline to stay with a hard task and finish it correctly. This is one of those indirect benefits that can be obtained from physical education. If you learn nothing else from training, it is very important to learn that your limits are seldom where you think they are.
--Mark Rippetoe, Starting Strength
 
 
Poncho


SW: Kyokushin
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 725
Skąd: Sosnowiec

Pomógł: 10 razy
Wysłany: 21 Marzec 2016, 15:44   

Gwyn, świetne wyniki. Zazdroszczę, zwłaszcza wagi przodem. :P Ostatnio też nad tym pracuję, ale jeszcze długa droga przede mną.

ry~you, ja z kolei mam odwrotnie – muscle upy na drążku wychodzą mi całkiem ładnie, a na kółkach męczę się ze zrobieniem 1 czy 2 powtórzeń.
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 21 Marzec 2016, 18:13   

podstawą we wszelkich pozycjach i ruchach gimnastycznych jest umiejętność generowania jak najwiekszego napięcia w całym ciele.
Najlepszym ćwiczeniem pod Lsit moim zdaniem
Na początku rób sobie wszelkiego typu sylwetki gimnastyczne. Naucz się utrzymywać w nich pełne i świadome napięcie. Możesz zacząć sobie wzmacniać nadgarstki i jak masz dostęp do kółek pobawić się w pompki na kółkach przy zachowaniu prawidłowej sylwetki. Praca jest zupełnie inna niż przy zwykłych pompkach. Możesz dorzucić sobie do treningu jakieś wprawki dostania na rękach zaczynając od stania przy ścianie. Jest naprawdę bardzo dużo ćwiczeń, które pozwolą ci rozwinąć siłę i koordynację.
Z gimnastyką jest o tyle fajnie że zazwyczaj jak redukujesz to większość elementów zaczyna ci wychodzić coraz lepiej a na siłowni łapie się tego doła że ciężary coraz mniejsze :D
 
 
Gwyn


Wiek: 38
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 872
Skąd: 3miasto

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 22 Marzec 2016, 18:19   

Jak wyżej, trening sylwetki to podstawa, trening siły na wyprostowanym ramieniu, pełen zakres ruchu itp.

Co do m-u na drążku, to z tego co rozumiem nie trzymasz chwytu głębokiego (false grip). Podciąganie w chwycie głębokim powinno pomóc. Do tego bardzo pomaga podciągasz się w górę, ale nie do drążka a lekko od drążka - więcej miejsca na przejście ramienia nad drążek. Poniekąż podciąganie w sylwetce rozwiązuje ten problem.

Tu parę dowodów rzeczowych z moich przygód treningowych (tak, oszukuję, używam pasków):

https://photos.google.com/photo/AF1QipMcL7X77-hkZtNwGvKqIaA8yAGD8zhSkp9H0slS
https://photos.google.com/photo/AF1QipO94JLgEgNbRNtAZGxbybx9zgJ-cX-j4_LajBwH
https://photos.google.com/photo/AF1QipOzr4_LGDjLuA_uFLdIaE1GZz204T7VgOxpt13s
https://photos.google.com/photo/AF1QipNd1OUZCg7KFaSGb46bHggKp3-TiDFoAjPMTKeq
 
Sordes ocurrit
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 22 Marzec 2016, 21:20   

tutaj muscle upy z dzisiaj na kółkach to już jest chyba 4 lub 5 seria dlatego forma trochę niezbyt. Zauważyłem, że trochę mi się rozchodzą a powinienem ciągnąć je bardziej do środka klatki piersiowej i dopiero robić transfer do góry. (sorrki za jakość nie zauważyłem, że nagrywam w najsłabszej)

Nie mam problemu ze zrobienie mu z false gripa mam problem gdy zaczynam z normalnego nachwytu. Myślę, że po prostu muszę spędzić wiecej czasu przy nauce tego transferu z bujnieciem na drążku i troche więcej negatywów porobić.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 23 Marzec 2016, 11:15   

noice. zaczalem robic drazek i dipsy z obciazeniem, moze jak zbije do 90 to dam rade muscle upy ;)
 
 
Gwyn


Wiek: 38
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 872
Skąd: 3miasto

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 22 Kwiecień 2016, 23:43   

Ciąg 190kg x1
Military 67kg x4
Podciąganie +48kg x4
BW 76kg
 
Sordes ocurrit
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 23 Kwiecień 2016, 13:15   

zrzuc 6kg, dorzuc 20 do martwego, i bedzie 3x masa ciala ;) ja sie powoli zblizam do 2x...
btw, kalkulator mowi, ze powinienes dac rady 76kg stojac - probowales? mi brakuje 20kg :P

jak kolano?
 
 
Gwyn


Wiek: 38
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 872
Skąd: 3miasto

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 24 Kwiecień 2016, 15:00   

Kolano za tydzień-dwa będzie na pełnych obrotach, dzięki. Zrzucać 6kg? Bez sęsu, co ja zrobię ważąc 70kg? Chciałbym zaznaczyć, iż bracia Zielińscy mają 173 i 170 cm wzrostu a Ilya 174. Jeśli już to przy moich 173 powinienem ważyć 85 minimum ;)

Wolę dołożyć 30kg i tak dojść do 3xBW, haha. Ciężar ciała w wyciskaniu niedługo zrobimy.
 
Sordes ocurrit
 
 
Strona 3 z 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group