Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Novo 4.0 - Rebirth (?)

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Strona 29 z 29
Novo 4.0 - Rebirth (?)
Autor Wiadomość
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 18:57   

wtorek
pull up 2x bw, 5,10,15,20,25,30 10xbw
body rows
stuff

sroda
press 5x35,42.5 3x47.5,52.5 10x57.5
bench 5x55,65 3x72.5,82.5 10x90
dip 10,8,8,8,6x20
face 15,15,13,13,13x11
rear 5x12x4

czwartek
back ext 10,15,15,10,15,15
walking lunges 8x12
snatch drills

sobota
press 5x37.5,45 3x50,57.5 8x62.5
pull up 10,8,6,6,6
bench 5x57.5,675 3x77.5,87.5 7x95
pendlay/kelso 10/10, 10/10, 10/8, 10/-, 10/10 x60
snatch drills

-----
meh. plecy troche lepiej, ot tak zaczalem robic rwanie i OHS, nie jest zle. teraz mysle wroce do normalnego treningu z mniejszym ciezarem na plecy.

musze zaczac robic swingi w domu wieczorem...
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 11 Czerwiec 2016, 17:31   

pamietam jak po tym programie 10 tysiecy swingów mi się poprawiła kontrola nad napięciem w korpusie nawet przy długich seriach i wyskok w góre.. też muszę wrócic do swingów.
Podciąganie- wow jestem pod wrażeniem. Niesamowicie szybkie postępy.
OHS- nigdy nie miałem cierpliwości zeby wyrobic porzadna pozycje w przysiadzie i rekami nad glowa... szybciej sie nauczylem stac na rekach...
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 11 Czerwiec 2016, 20:11   

ry~you, tez jestem mile zaskoczony drazkiem. tak samo jak dipsami - dzisiaj 7x30kg, bede niedlugo musial kupic lepszy pas ;) . ohs i rwanie bym dalej robil, ale mi nigdzie nie pasuje do programu, to na razie odloze.

poniedzialek
dead 5x70,100,120,130 4x140
front 5x60,70,80,80,80
gm 10x40,50,60,60 lekko erektor sie naciagnal :|

wtorek
pull up 6,5,4,4x15
chin up 5,5,4,4x15
pendlay/kelso 4x10/10x60 (super set)
bent 12,12,10,10x15

sroda
press 5x42.5,47.5 3x55,62.5 4x67.5
bench 5x60,70 3x80,90 4x100
dip 6,6,4,4x30 10x bw
face 15,15,15,12,12x11
rear 10,10,10,8,8x4

czwartek
dead 5x70,120,130,140
front 10x40,50,60,60,60
back ext 5x10
bw bulgarians

sobota
pull up 3,3x20 4,4x15
chin up 5,5,4,4x15
pendlay/kelso 4x6x70
shrugs 4x15x60
bent 15,12x15 15,12x12.5

sobota
press 5x45,52.5 3x60,67.5 3x72.5
bench 5x65,75 3x85,95 3x105
dip 7,6,5,4x30 10x bw
face 15x11 4x10x12
rear 12,12,10,10x4 13x3

----
plecy ciagle oszczedzam. nastepny tydzien robie deload wszystkiego (5x5x50%, i nic wiecej), i chce zaczac robic swing/goblet 16tka wieczorami co drugi dzien. zaczne od 5x10 i chce dojsc do 10x10 i jak sie przyzwyczaje to moze zrobic te 10k swings.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 19 Czerwiec 2016, 19:52   

DELOAD

martwy 5x5x100
przedni 5x5x60
hip thrust 5x5x80

stojac 5x5x40
lezac 5x5x60
dipsy 5x5

drazek 5x5
wioslo 5x5x60

rwanie - doszedlem do 70 :D

mam nadzieje, ze sie deload przydal.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 22 Lipiec 2016, 12:09   



bylem na konferencji, potem bylem chory, a za dwa tygodnie bede przez miesiac na kolaboracji i raczej dostepu do silki nie bedzie, to sie bawie teraz.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 6 Sierpień 2016, 16:31   

przez ostatnie dwa tygodnie dalej bawilem sie w rwanie, doszedlem do 75kg. nadgarstki mnie bola, bede musial chyba uzywac wrist wrapow.
silownia ma byc odnowiona, i jesli plotki sie potwierdza, to beda nowe platformy :D akurat pouzywam przez dwa tygodnie zanim do polski na wakacje sie wybiore. w zwiazku z czym wymyslilem sobie Cele.

Cel 1: wrocic od listopada do MMA (tajski pon/czw, no gi sr/sob). - bo jakby nie bylo to jest to moj ulubiony sport, i mam mozliwosc ciagle trenowac. i jest sie czym chwalic na silce silniejszym kolegom ;)
Cel 2:
a) zejsc do 90kg (obecnie 93-95)
b) 1x masa ciala rwanie (brakuje 15kg)
b) 2x masa ciala martwy (brakuje ze 30kg jak plecy sa ok)
c) 20 podciagniec (brakuje 10)

program ktory na razie sie rozwija w mojej glowie:

PON:
rwanie - ciezkie
martwy - nigdy bardzo ciezkie, ale powoli dokladac ciezar. mysle wiecej powtorzen robic
hip thrusts - posladki same sie nie zrobia
lydki - :cry:
moze farmer walks jak bede mial sile.

WT:
rwanie - lekkie, technika
podciaganie na drazku - jakas z gory okreslona laczna liczba powtorzen, i dodawac obciazenia co jakis czas.
siad przedni - powtorzenia, male ciezary. przysiad dla przysiadu.
wyciskanie stojac
cos na tylnie/boczne barki albo bicek. moze jakas super seria.

SR:
rwanie - jak WT
drazek - jak WT
siad przedni - jak WT
wyciskanie lezac
face pulls - bo zdrowo

CZW:
jak PON

PT:
jak WT

SOB:
jak SR

czyli; skupiam sie na rwaniu, bo 1) techniczne, i trzeba robic duzo czesto 2) mega cwiczenie, ktore uzywa niemal wszystkich miesni. nogi, plecy, pelny zestaw. do tego dwa razy w tygodniu martwy, bo czesciej nie dam rady, optymalne dla mnie na wzrost sily. i spokojnie, bez dodowania kg czesto. drazek x4 w tygodniu, bo wydaje mi sie, ze volume na mnie dziala. siad 4x bo bardzo lekko, wazne dla mnie jest mobilnosc i wykonanie ruchu bardziej niz ciezar. martwy bedzie od sily. no i plecom nie ufam ciagle. wyciskanie - jak nie jak tak.

a obecnie od poniedzialku czeka mnie miesiac bez silowni... chce kontrolowac lepiej diete, bo ostatnie kilka tygodni bylo porazka. mam nadzieje znalezc miejsce gdzie bede mogl biegac sprinty i sie na czyms podciagac. i powiedzmy w jeden dzien sprinty + gora ciala, a w drugi dluzszy bieg + gora ciala. jeszcze nie wiem jakie dokladnie bede mial mozliwosci.
 
 
Gwyn


Wiek: 39
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 872
Skąd: 3miasto

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 11 Sierpień 2016, 14:33   

Co to rwania: spróbuj z wysokich pudeł, żeby popracować nad przyspieszeniem, ew ciąg, pauza w power position, podryw i wejście pod. Przy ciągach do rwania rób wolniej, pilnuj, żeby biodra nie wyprzedzały barków. Ręce ciągną za dużo, to spowalnia wejście pod sztangę.
 
Sordes ocurrit
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 11 Sierpień 2016, 19:50   

Gwyn napisał/a:
ew ciąg, pauza w power position, podryw i wejście pod. Przy ciągach do rwania rób wolniej, pilnuj, żeby biodra nie wyprzedzały barków. Ręce ciągną za dużo, to spowalnia wejście pod sztangę.

to samo mi radzie ten jeden koles na silowni, co sie zna :) prawdopowodnie cos takiego bede wlasnie robil w wt/sr/pt/sb

hmm moze przed martwymi zrobie po prostu ciezki snatch pull, jako rozgrzewke. a pozostale dni technika, pause snatch etc

 
 
Strona 29 z 29
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group