Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
4. zlot Vortalu Budo - plany

Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Vortal BUDO : CO, GDZIE, KIEDY?
Strona 2 z 4
4. zlot Vortalu Budo - plany
Autor Wiadomość
AdamD


Wiek: 43
Dołączył: 21 Gru 2001
Posty: 3398
Skąd: Warszawa

Pomógł: 1 raz
Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 08:59   

Jak się do tego czasu nie rozpadnę na kawałki, to też się zjawię ;)

BTW, ciekawe ile już padło zapowiedzi pojawienia się bez pokrycia - z dotychczasowej (smutnej) zlotowej praktyki wynika, że jakieś 70% :roll:

Pozdrawiam,
AdamD
 
 
 
Charly


SW: BJJ
Wiek: 41
Dołączył: 25 Sie 2002
Posty: 2738
Skąd: 3miasto

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 10:53   

3city napewno się zjawi tłumnie :) Potrzebna będzie duża sala...
 
VATAHA BJJ
 
 
Marta


SW: JJ
Dołączyła: 13 Mar 2002
Posty: 1028
Skąd: Wwa

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 10:59   

charly spokojnie, bez ekscytacji, nie chodzi o miejscowych, prawda jest taka ze zawsze deklaracji bylo duzo... a pozniej dupa, tak bylo we Wrocku :roll:
 
 
slaszysz

Dołączył: 19 Gru 2001
Posty: 3313

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 17:39   

No tak, jeden będzie miał imieniny u cioci, inny zaległy egzamin, kolejny złamie sobie palec, inny przypomni sobie o włączonym żelazku... :lol: Proszę mnie nie czarować, przecież wiem jak jest i wiem na kogo mogę liczyć. :)
 
 
 
Louis


Dołączył: 01 Mar 2002
Posty: 689
Skąd: Warszawa

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 21:07   

No bo wiadomo jak jest - niestety :cry: . Jak nie sciagnie sie kasy na sale, nocleg itp. to do konca nie wiadomo nic. A jakby kazac zaplacic to moze wiecej ludzi by nie bylo, ale przynajmniej wczesniej wiadomo by bylo kto jedzie.
 
Ludwik Orthwein
Polska Federacja Ryu-te
www.kempo.org.pl
 
 
 
joker

Dołączył: 19 Lis 2001
Posty: 31
Skąd: dąbrowa górnicza

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 21:29   czy wszyscy?

z calej Polski ludzie moga sie zjawic czy tylko polnocna Polska?
 
 
Charly


SW: BJJ
Wiek: 41
Dołączył: 25 Sie 2002
Posty: 2738
Skąd: 3miasto

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 21:42   

Oczywiście z całej Polski i spoza Polski - każdy chętny :wink:
 
VATAHA BJJ
 
 
Mr Smail


SW: Aikido
Wiek: 46
Dołączył: 29 Lip 2001
Posty: 3937
Skąd: Opole

Pomógł: 1 raz
Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 22:07   

no panie slaszysz, jak terminow nie pozmieniasz to wyglada na to ze wreszcie uda mi sie wziasc udzial - a masz obiecane lanie :D
 
Tomasz Kuszewicz
Aikido Buikukai Polska
....................................
www.aikido-buikukai.pl
https://www.facebook.com/buikukaipolska
 
 
misman


Dołączył: 01 Sie 2002
Posty: 629
Skąd: 3miasto, Dybowo, Knurów, inne... ;)

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 22:29   

slaszysz napisał/a:
No tak, jeden będzie miał imieniny u cioci, inny zaległy egzamin, kolejny złamie sobie palec, inny przypomni sobie o włączonym żelazku... :lol: Proszę mnie nie czarować, przecież wiem jak jest i wiem na kogo mogę liczyć. :)


Ty qfa nie swiruj, odebralem ten atak personalnie i qrna torbe Ci przy samei szyi ukrece, jak Cie dorwe w swoje uapy :evil: Mowielem jak jest, i dlaczego itd itp. Tak wiec nie roop scen. :evil:
 
"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały..
Jak do nich strzelano - umierały..."
 
 
 
slaszysz

Dołączył: 19 Gru 2001
Posty: 3313

Wysłany: 29 Kwiecień 2003, 22:32   

misman napisał/a:
slaszysz napisał/a:
No tak, jeden będzie miał imieniny u cioci, inny zaległy egzamin, kolejny złamie sobie palec, inny przypomni sobie o włączonym żelazku... :lol: Proszę mnie nie czarować, przecież wiem jak jest i wiem na kogo mogę liczyć. :)


Ty qfa nie swiruj, odebralem ten atak personalnie i qrna torbe Ci przy samei szyi ukrece, jak Cie dorwe w swoje uapy :evil: Mowielem jak jest, i dlaczego itd itp. Tak wiec nie roop scen. :evil:

Zaraz, zaraz, ja wiem dlaczego nie byłeś i nie pasuje to do powyższej listy, więc coś taki nerwowy?
 
 
 
misman


Dołączył: 01 Sie 2002
Posty: 629
Skąd: 3miasto, Dybowo, Knurów, inne... ;)

Wysłany: 30 Kwiecień 2003, 10:45   

slaszysz napisał/a:

Zaraz, zaraz, ja wiem dlaczego nie byłeś i nie pasuje to do powyższej listy, więc coś taki nerwowy?


A tak se :twisted: Wolna wole i nerwowosc mam zagwarantowane konstytucyjnie :) :wink:
 
"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały..
Jak do nich strzelano - umierały..."
 
 
 
Martius
dezynsekcja



SW: JJ
Wiek: 52
Dołączył: 30 Lip 2001
Posty: 4531
Skąd: Piastów / Wa-wa - EUROPA od ZAWSZE

Pomógł: 7 razy
Wysłany: 30 Kwiecień 2003, 10:52   

Ja osobiscie teraz nic nie deklaruje - musze pewne rzeczy przegrysc.
Takie zjazdy powinny gromadzic osoby z calej polskie i czesto nie sa organizowane.
Ale jak z Polski ma byc 6 osob a reszta z jednego rejonu to czy nie lepiej robic sobie spotkania regionalne ? W kazdym razie zobaczymy.
 
 
 
moro



Wiek: 36
Dołączył: 10 Gru 2001
Posty: 4592
Skąd: Noresund/ Trójmiasto

Wysłany: 1 Maj 2003, 11:03   

spotkania regionalne i tak sie odbywaja :wink:
 
Polacy sa tak agresywni dlatego ze nie ma slonca! :)
 
 
 
dizzy6969


Dołączył: 25 Kwi 2003
Posty: 20
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2 Maj 2003, 16:51   

kolejne nowe doswiadczenie - idealnie ^^
ja sie pisze.
 
Kyokushin & Muay Thai
 
 
 
)PiT(


Wiek: 36
Dołączył: 12 Cze 2002
Posty: 1135

Pomógł: 10 razy
Wysłany: 4 Maj 2003, 16:49   

My (z bratem) bardzo bysmy chcieli sie załapać na jakis zlot, ale szczegóły czy jedziemy czy nie to bysmy powiedzieli gdzieś tak na pocz. września (bo nasz obóz kyokushinu zwykle kończy sie cos koło 27 sierpnia) i zalezy czy uda nam sie kase skolować (podróz 10h pociągiem w 1 strone to mniejszy problem).
 
“We know where you are. We know where you’ve been.
We can more or less know what you’re thinking about.”

Eric Schmidt, CEO of Google, 2010
 
 
Strona 2 z 4
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Vortal BUDO : CO, GDZIE, KIEDY?
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group