Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
"Popper", czyli jak otwierac piwo...

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : GALERIA BRONI
Strona 1 z 11
"Popper", czyli jak otwierac piwo...
Autor Wiadomość
DARK


Dołączył: 19 Gru 2001
Posty: 2183

Wysłany: 10 Maj 2004, 14:26   "Popper", czyli jak otwierac piwo...

Jakis czas temu wpadl mi w oko projekt shivworks o nazwie "top-popper". Stworzyli oni moim zdaniem cos prostego i genialnego zarazem - polaczenie funkcji kastetu z niewinnym wygladem otwieracza do butelek. Jako ze kastety, mimo ze fajne, sa zabronione w wielu krajach, takze w Polsce, producenci przescigaja sie w pomyslach na kastetopodobne twory. DTL Impact Kerambit, Comtech Stinger, itp.
O ile taki stinger ma niesamowita sile razenia (BTW sadze ze nawet w rekach kobiety ktora jako tako umie uderzac, zrownowazy przewage fizyczna napastnika) to jakby sie przyjrzec jednak skojarzenie z kastetem nasuwa sie na mysl. DTL do samoobrony tez jest niezly ale nieco za duzy by swobodnie nosic na codzien. Popper jest niesamowicie "stealth", na tyle ze kowal ktoremu zlecilem zrobienie paru sztuk do dzisiaj nie wie do czego to tak naprawde sluzy....
Dlaczego nie kupiem od Shivworks? Widmo wydania 80 dolcow na kawalek metalu, fakt precyzyjnie obrobionego tytanu , ale wciaz metalu o nieskomplikowanej formie bylo nie do przyjecia.

Z pomoca Vince'a ustalilem optymalne rozmiary poppera i pozostalo czekac cieszac sie z zaoszczedzonej gotowki.

Moje osobiste wrazenia sa jak najbardziej pozytywne...ksztalt pasje do moich dloni, wykonanie to moze nie precyzja na skale cyfrowych obrabiarek CNC wiec drobne obtarcia i niedoszlifowania sa...wszak to reczna robota. Otwieranie butelek sprawdza sie w 100%, stal kwasoodporna nie pozwoli rdzy dojsc do glosu, lekki ciezarek powoduje poczucie pewnego "zapasu mocy" gdy zaklada sie zna srodkowy palec.
Krotko mowiac, bardzo uzyteczna i przyjemna zabawka. I skuteczna. Bardzo skuteczna 8)
 
 
DARK


Dołączył: 19 Gru 2001
Posty: 2183

Wysłany: 10 Maj 2004, 14:28   














 
 
Vince

Wiek: 36
Dołączył: 02 Wrz 2003
Posty: 3925

Wysłany: 10 Maj 2004, 14:55   

Przylaczam sie do slow Dark'a :)

Moj popper od soboty siedzi w tylniej kieszeni jeansow i nie ma zamiaru sie stamtad ruszac :) Przy pomocy dwoch rodzajow papieru sciernego, po 40 minutach zdolalem osiagnac zadowalajacy satin finish i teraz calosc ladnie sie blyszczy :)

jednym slowem super.
 
If this were Go I'd start a ko fight and surely live, but on the road to death there's no move left at all.
- Sansa on his deathbed, 1623.

In the depth of night even the ceiling becomes a Go board.
 
 
Jumbo

Dołączył: 04 Mar 2004
Posty: 1991

Wysłany: 10 Maj 2004, 15:31   

Można prosić jakiś rysuneczek w miarę techniczny z wymiarami.
Byłbym bardzo wdzięczny!!

:roll:
 
 
kaligula

Dołączył: 28 Wrz 2003
Posty: 856

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:03   

macie moze jeszcze jedna sztuke na zbyciu? :)
 
 
narcyz

Dołączył: 22 Cze 2002
Posty: 1036
Skąd: wrocław

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:18   

chamy jesteście (bez obrazy) !! czemu nie mówiliście o tym projekcie tutaj, tylko cichaczem sobie porobiliście i teraz siew cieszycie! :D
(baliście sie konsekwencji z rozprowadzania kastetów, może?)
ja już tego poppersa dawno uwielbiałem, a i kilku innych chętnych by sie znalazło, ot choćby kubuśpuchatek.

świetny, też chcę taki!
 
 
Lord von Banan


Dołączył: 23 Mar 2002
Posty: 2728
Skąd: Gdańsk

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:21   

Albo dwie?
 
I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę,
bo sam jestem największym :twisted: sukinsynem :twisted: w tej dolinie!!!
 
 
 
Brisban


Dołączył: 07 Maj 2003
Posty: 1123
Skąd: I znow wawa

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:22   

A trzy ? :)
 
Hold skladam tym, z ktorymi doczynienia mialem gdyz oni uczynili mnie tym kim jestem.
Juz bez greenpeace :)
 
 
 
cynik


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 4919

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:24   

Cztery?

Uprzedzajac kolejnych:

Dwadziescia? :)
 
Be ready. You're not paranoid, you're PREPARED.
 
 
Kuna Rasy Łagodnej


Dołączył: 12 Paź 2003
Posty: 10
Skąd: Sudety

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:29   

Dwadzieścia jeden? :)
A może byście zrobili tego trochę i wrzucili na Allegro tak jak ktoś to zrobił ze słynnym "Pazurkiem Solingena"?
 
Primum vivere
 
 
 
DARK


Dołączył: 19 Gru 2001
Posty: 2183

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:30   

Nie ma wiecej sztuk w Polsce :) Jesli ktos jest naprawde zainteresowany to moge zalatwic dorobienie wiecej tych "otwieraczy" - jednak warunek jest taki ze musi zebrac sie wiecej osob(min 7). Cena za sztuke to 70zl. Inaczej nie bedzie mi sie chcialo wyjsc z domu. :wink:
 
 
Jumbo

Dołączył: 04 Mar 2004
Posty: 1991

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:37   

Kuna Rasy Łagodnej napisał/a:
A może byście zrobili tego trochę i wrzucili na Allegro tak jak ktoś to zrobił ze słynnym "Pazurkiem Solingena"?


No przepraszam Cię bardzo, ale ja kupiłem pierwszy na Allegro ten nóż, a widząc iż ładne z niego ostrze, poleciłem Kolegom na forum. Za polecenie nie dostaję prowizji.

Pozdrawiam.

Jumbo
 
 
Kuna Rasy Łagodnej


Dołączył: 12 Paź 2003
Posty: 10
Skąd: Sudety

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:43   

Jumbo napisał/a:

No przepraszam Cię bardzo, ale ja kupiłem pierwszy na Allegro ten nóż, a widząc iż ładne z niego ostrze, poleciłem Kolegom na forum. Za polecenie nie dostaję prowizji.


Chodziło mi tylko o sposób sprzedaży, a nie o to że masz z tego jakieś finansowe korzyści.

Pozdrawiam.
 
Primum vivere
 
 
 
Piteros777


Dołączył: 15 Lut 2003
Posty: 564
Skąd: Kraków

Wysłany: 10 Maj 2004, 16:47   

Jumbo napisał/a:
Kuna Rasy Łagodnej napisał/a:
A może byście zrobili tego trochę i wrzucili na Allegro tak jak ktoś to zrobił ze słynnym "Pazurkiem Solingena"?


No przepraszam Cię bardzo, ale ja kupiłem pierwszy na Allegro ten nóż, a widząc iż ładne z niego ostrze, poleciłem Kolegom na forum. Za polecenie nie dostaję prowizji.

Pozdrawiam.

Jumbo


tylko wdzięczność forumowiczów 8) , m.in. moją ;-)
A popper fajny gadżet swoją drogą, ale lepiej samemu zrobić, pełna satysfakcja gwarantowana :twisted: .

Pozdrawiam
OT: Przerobiłeś już Jumbo swojego pazurka? Bo może ktoś zrobi coś z drewna, ale ja nie mam pomysłu jak i został oplot...
 
 
Jumbo

Dołączył: 04 Mar 2004
Posty: 1991

Wysłany: 10 Maj 2004, 17:43   

Przyznam szczerze, że nie ruszyłem jeszcze.... :oops:

Brak czasu, za dużo pracy.... :roll:
 
 
Strona 1 z 11
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : GALERIA BRONI
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group