Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Zamawianie z zagranicy

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : MAGIA STALI
Strona 52 z 52
Zamawianie z zagranicy
Autor Wiadomość
bystryj

Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 5

Wysłany: 21 Maj 2008, 19:54   

Napisałem do nich maila. Słabo mówię więc nie będę telefonował. Zobaczymy co odpowiedzą. Może mają przyjęcie towaru, inwentaryzację, remont albo cholera wie co jeszcze :wink: . No to teraz czekam na odpowiedź i na pobranie kasy z konta. Za dużo tego czekania ...

:wink:
 
 
bystryj

Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 5

Wysłany: 24 Maj 2008, 23:20   

I dupa jednym słowem. Nie odpisali a kasa wciąż na koncie.
Straciłem cierpliwość to im napisałem, żeby się wypchali i anulowali to moje zamówienie. I jak na razie cisza, pewnie pobiorą kasę po miesiącu a gdzieś tak za dwa miechy zauważą, że prosiłem o anulowanie zamówienia. No ale ile można czekać ? PVK to gówniany sklep, który nie dba o klienta, nie odpowiada na maile i chyba nie zależy im na zarobku skoro nawet nie są łaskawi pobrać kasę z konta po tylu dniach. Może kiedyś byli dobrzy i pewni, ale teraz to gówno. Przypominałem się dwa razy tak jak było mówione, czyli z uwzględnieniem strefy czasowej, kilka maili pod rząd. Ale nie będę się frajerów prosił, aby mi łaskawie sprzedali nóż. I wiecie co zrobiłem ? Zamówiłem u NGK, trochę drożej mi wyszło i szansa na cło bo nie zaniżają wartości, ale jeden dzień i już mam kasę pobraną i dostałem maila, że już shipping zrobili czyli sprawa w toku, to jest obsługa. Fuck PVK .
 
 
bystryj

Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 5

Wysłany: 5 Czerwiec 2008, 15:06   

To posłuchajcie kontynuacji mojej historii ...
Po 9 dniach od NGK otrzymałem bez najmniejszych problemów nóż, nawet mi plastry takie wrzuclili do koperty, takie że niby będę ich potrzebował jak się potnę nożem, fajny akcent z ich strony. Pewnie je wykorzystam bo chyba niebawem potnę się z rozpoczy myśląc o PVK.
Zgodnie z moimi przewidywaniami choć traktowałem je luźno i raczej z przymrużeniem oka ... PVK pomimo moich próśb o anulowanie zamówienia pobrał oczywiście kasę, przypominam że pobrał pieniądze 11 dni po złożeniu zamówienia i wychodzi na to, że będę miał dwie emki a przecież chciałem tylko jedną kupić :lol: :lol: :lol: . Pewnie jak frajerzy sprawdzą pocztę to się okaże, że prośba o anulowanie jest już niewykonalna bo paczka już dawno w drodze i będzie tylko wielkie " sorry " .
Ku przestrodze i do wszystkich, którzy chcą ściągnąć od frajerów z PVK cokolwiek. Zastanówcie się !
NGK dostarczył nóż w ciągu 9 dni, pieniądze pobrał w ciągu jednego dnia. Od pobrania nie minęły może 3h a dostałem drugiego maila, że już wysłali.
PVK pobrał pieniądze po 11 dniach pomimo, że wycofałem się informując wiele razy o prośbie o anulowanie transakcji. Dołóżcie do tego zerowy odzew na maile wysyłane z uwzględnieniem strefy czasowej. Maila mam w gmail więc nie ma szans, aby moje wiadomości nie dochodziły, wysyłałem po 4,5 maili na raz tak jak było mówione na początku tego tematu. Nie telefonuję do nich bo słabo mówię a koszta takiej rozmowy pewnie byłyby ogromne.
Mój kuzyn, który zrobił kilka biznesów z PVK nie może mi w to wszystko uwierzyć, ale fakty mówią same za siebie i też dostaje wytrzeszczu oczu 8O .
Miał ktoś tu taką jazdę jak ja ?
Napiszę jak się sprawa zakończyła.
 
 
badjimi

Wiek: 39
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 4
Skąd: Świecie

Wysłany: 30 Czerwiec 2008, 22:35   

Chciałbym wymienić kilka maili z obsługą sklepów, ale boję się zbytnio pokaleczyć język angielski. W związku z tym mam prośbę: czy ktoś mógłby przytoczyć kilka najbardziej przydatnych w takich sytuacjach formułek: zapytanie, czy sklep zgodzi się na obniżenie zadeklarowanej wartości przesyłki, czy jest możliwość opisania zawartości przesyłki jako "tools" , czy są w stanie nadać przesyłkę z adresu prywatnego ..itp.
 
 
SzymonROST

Wiek: 29
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Gdańsk

Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 15:47   OCZYWIŚCIE. *****

badjimi napisał/a:
Chciałbym wymienić kilka maili z obsługą sklepów, ale boję się zbytnio pokaleczyć język angielski. W związku z tym mam prośbę: czy ktoś mógłby przytoczyć kilka najbardziej przydatnych w takich sytuacjach formułek: zapytanie, czy sklep zgodzi się na obniżenie zadeklarowanej wartości przesyłki, czy jest możliwość opisania zawartości przesyłki jako "tools" , czy są w stanie nadać przesyłkę z adresu prywatnego ..itp.


Spróbuj sam jakoś przetłumaczyć (wg stron do tłumaczeń), a potem napisz to CI sprawdzimy !! :lol: *****
 
REALIA. http://sandrarecho.pinger.pl/m/8256460
 
 
Strona 52 z 52
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : MAGIA STALI
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group