Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Fotki i linki (mixed-ma)

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : MIXED-MA
Strona 44 z 45
Fotki i linki (mixed-ma)
Autor Wiadomość
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 7 Grudzień 2015, 23:13   

BLT napisał/a:
W sensie, że na UFC 194? Powiem Ci, że rowerem do Vegas to miałbyś daleko ;-)


fail :P nie jestem na czasie jak widac ;) wlasnie sie dziwilem, ze taka walka w londynie, ale nie chcialo mi sie sprawdzac :) :oops:
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1278

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 8 Grudzień 2015, 23:00   

jest hype ze hej.
ja od soboty wieczorem do niedzieli az nie sciagne z neta UFC nie odbieram poczty, zadnego FB, nie wchodze na gazete (ci lubia spalic naglowkiem na glownej), nic.
mikro hype to 10go mam nadzieje ze Sage Northcutt dostanie wpierdziel :)
 
 
BLT



Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 1353
Skąd: z młaj taja

Pomógł: 6 razy
Wysłany: 14 Grudzień 2015, 08:50   

 
Haziajstwo


www.welnateam.pl
 
 
Shabu


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 3533
Skąd: Warszawa

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 10 Marzec 2016, 12:21   

 
More importantly, we need to learn how to bear down on a hard rep and finish it without cheating it, so that we develop the mental discipline to stay with a hard task and finish it correctly. This is one of those indirect benefits that can be obtained from physical education. If you learn nothing else from training, it is very important to learn that your limits are seldom where you think they are.
--Mark Rippetoe, Starting Strength
 
 
Shabu


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 3533
Skąd: Warszawa

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 11 Maj 2016, 09:28   

Kto by się spodziewał? :roll:
 
More importantly, we need to learn how to bear down on a hard rep and finish it without cheating it, so that we develop the mental discipline to stay with a hard task and finish it correctly. This is one of those indirect benefits that can be obtained from physical education. If you learn nothing else from training, it is very important to learn that your limits are seldom where you think they are.
--Mark Rippetoe, Starting Strength
 
 
dzey
vae victis



SW: JJ
Dołączył: 24 Mar 2002
Posty: 2654

Pomógł: 23 razy
Wysłany: 24 Maj 2016, 06:00   

Popek wraca do MMA :lol: :lol: :lol:

http://www.sport.pl/inne/...ml#BoxSportLink
 
 
Tharfin


Wiek: 30
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 578

Pomógł: 14 razy
Wysłany: 24 Maj 2016, 06:36   

jest dobrze ! :twisted:
 
Singularity of Purpose.
 
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1278

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 24 Maj 2016, 07:59   

moj pomysl: Popek I Pudzian tag team vs mc Gregor!
cos KSW mowilo nawet ze Connorowi zlozylo oferte:)
albo walka gangsta raperow - Popek vs Bonus bgc
Bonus never forget!
 
 
dzey
vae victis



SW: JJ
Dołączył: 24 Mar 2002
Posty: 2654

Pomógł: 23 razy
Wysłany: 24 Maj 2016, 09:49   

czarny msciciel napisał/a:
moj pomysl: Popek I Pudzian tag team vs mc Gregor!
cos KSW mowilo nawet ze Connorowi zlozylo oferte:)
albo walka gangsta raperow - Popek vs Bonus bgc
Bonus never forget!

Datsika mu dac - on tez podobno mial wrocic do MMA :)
a i warunki maja podobne - Datsik ma ponad 100kg, 36 lat i tez jakies doswiadczenie w MMA, w dodatku obaj to bandyci z wyrokami

moim zdaniem idealna walka - w dodatku Datsik to ruski, wiec mozna to jeszcze rozdmuchac marketingowo jako wojne polsko-ruska, co sie idealnie wpisze w obecny kanon polityki polskiej lol
 
 
Shabu


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 3533
Skąd: Warszawa

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 24 Maj 2016, 09:56   

Ja proponuję deathmatch. Najman vs Pudzian vs Popek vs Liroy vs Butterbean vs Akebono.
 
More importantly, we need to learn how to bear down on a hard rep and finish it without cheating it, so that we develop the mental discipline to stay with a hard task and finish it correctly. This is one of those indirect benefits that can be obtained from physical education. If you learn nothing else from training, it is very important to learn that your limits are seldom where you think they are.
--Mark Rippetoe, Starting Strength
 
 
BLT



Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 1353
Skąd: z młaj taja

Pomógł: 6 razy
Wysłany: 24 Maj 2016, 15:51   

dzey napisał/a:

Datsika mu dac - on tez podobno mial wrocic do MMA :)
a i warunki maja podobne - Datsik ma ponad 100kg, 36 lat i tez jakies doswiadczenie w MMA, w dodatku obaj to bandyci z wyrokami

moim zdaniem idealna walka - w dodatku Datsik to ruski, wiec mozna to jeszcze rozdmuchac marketingowo jako wojne polsko-ruska, co sie idealnie wpisze w obecny kanon polityki polskiej lol

Za późno ;-)
http://www.mmarocks.pl/eu...cje-towarzyskie
 
Haziajstwo


www.welnateam.pl
 
 
afertek24s

Wiek: 40
Dołączył: 04 Maj 2016
Posty: 2

Wysłany: 26 Maj 2016, 09:02   

Pudzian vs Wojewódzki, ten drugi z kałachem
 
 
dzey
vae victis



SW: JJ
Dołączył: 24 Mar 2002
Posty: 2654

Pomógł: 23 razy
Wysłany: 1 Czerwiec 2016, 09:46   

'Cygan' Kostecki znowu zlapany przez policje - i znowu za kierowanie gangiem
no to chyba juz go nie zobaczymy w sportach walki..

http://wiadomosci.gazeta....c.html#MTstream
 
 
BLT



Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 1353
Skąd: z młaj taja

Pomógł: 6 razy
Wysłany: 14 Wrzesień 2016, 19:15   

Niedługo strach będzie lodówkę otworzyć ;-)

Co jak co, ale wypromować się to trzeba umieć
 
Haziajstwo


www.welnateam.pl
 
 
dzey
vae victis



SW: JJ
Dołączył: 24 Mar 2002
Posty: 2654

Pomógł: 23 razy
Wysłany: 25 Czerwiec 2017, 22:12   

Oskar Piechota zdobywa tytul mistrza Cage Warrior w kategorii middleweight
mozliwe ze kolejna walka bedzie juz w UFC :)

http://mmajunkie.com/2017...esults-3-p-m-et
 
 
Strona 44 z 45
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : MIXED-MA
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group