Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Novo 4.0 - Rebirth (?)

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Strona 3 z 29
Novo 4.0 - Rebirth (?)
Autor Wiadomość
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 17 Listopad 2014, 18:39   

Ale w liniowej nic nie kombinujes, Bill star na liniowej się opiera i prostota sama w sobie, na wycisk najlepsze dipsy :)

Dalbym
Pres, dipsy 5x10
Ławka, pres 5 x 10

Ale to ja tak bym zrobil
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 18 Listopad 2014, 10:06   

hmmm moze bycmoze masz racje.
co mowisz, ze dipsy najlepsze, a potem robisz press+dip, bench+press zamiast press+dip, bench+dip? :P

press 5x20,30,40,50,60 3,2,1x60
pull up 5x(1,2,3) (proboje volume zbudowac, bo ssam na drazku)
dips 8,7,6,5,5 (tez dawno nie robilem, a i wczesniej nie bylem dobry...)
curls 10,8,7,7,7x25
face pull 10x8,9,10,11,12

czyli nastepnym razem na press zrobie po prostu 5x22.5,...,62.5
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 18 Listopad 2014, 15:19   

Ale się czepiasz ;* zaproponowalem tak zeby były po 2 razy na barki i klate, taka równowaga %-)
zrób jak chcesz, moim zdaniem lepiej budują klatkę a przy wyciskaniu lepiej się rusza z dołu, byle głębokość była dobra.
Jakbym miał wybrać jedno ćwiczenie na klate to właśnie byłyby to poręcze, chyba ze interesuje Cie trójbój to siła rzeczy trzeba robić plaska
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 18 Listopad 2014, 16:42   

obecnie mnie interesuje zrobienie, zebym mial klate ;) . w dipsach schodze gleboko, mam dobra mobilnosc barkow. plaskiej nie lubie, wiec zrobie tak jak napisalem. chyba :P kolejna iteracja:

martwy 5x5, TB martwy 5x10, (TB) pendlay, lydki
stojac 5x5, drazek, dipsy, bicek, face pulls
siad 5x5, dzien dobry 5x10, (TB) pendlay, lydki
lezac 5x5, drazek, dipsy, bicek, face pulls

TB - trap bar. martwy na nim to taki pol-przysiad, pol martwy. lubie miec hip/knee dominant jak glowne/dodatkowe (i vice versa), dlatgo np siad i dzien dobry (bardziej mi pasuje niz RDL, a w moim wykonaniu to ten sam ruch). a czy bedzie roznica w pendlay sztanga vs TB, to zobacze. default TB, bo latwiej.
przez "5x5" mam na mysli np 5x40,60,80,100,120
przy 5x10 ten sam ciezar, ew ostatnie serie niekoniecznie 10 powtorzen; gdy bedzie 5x10 to zwiekszamy obciazenie.
zalezy mi, zeby sie uwinac w godzine. 10min/cwiczenie powinno zejsc. musze znowu zaczac nosic timer.
do tego idealnie by bylo jakby mi sie w domu czasem chcialo zrobic boczne i tylnie aktony barkow sztangielkami ;)
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 19 Listopad 2014, 12:03   

dzisiaj:

siad 5x40,60,80,100,110
dzien dobry 10x30,35,40,40,40
TB pendlay 60x10,8,8,6,6 (nie wiem, troche mi TB nie pasuje w tym cwiczeniu. chyba bede robil kroc rows po prostu, albo na kablu)
soleus 5x10x40

hmm pomysle czy nie robic skokow co 10kg jak S.O.S.

dieta. ehehehe :oops:

przed treningiem: bialko + wegle
po treningu: power smoothie
1) bialko + wegle + mleko + jagody
2) mleko kokosowe + szpinak/kale + kiwi + banan + bialko.

jesli MMA wieczorem to bialko + wegle przed

glowny posilek wieczorem:
1) jajecznica +papryka +pieczarki +szpinak +losos wedzony
2) 400g wolowiny + 1kkg warzyw, slowcooker
3) 400g piersi + 500g warzyw "srodziemnomorskich"

kurde nie chce mi sie gotowac ani jesc w pracy :roll: zobaczymy za miesiac jakie beda skutki takiej diety, wtedy przemysle.
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 19 Listopad 2014, 13:39   

może skoro nie chce ci się jeść to taki if z dwoma oknami rano i późnym wieczorem ? tak wiem wiele osob tego nie lubi ale okazuje się bardzo wygodne.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 19 Listopad 2014, 14:16   

no tak to wyjdzie, w sposob mniej lub wiecej niezamierzony. tylko ze lubie przed silownia jednak cos chapnac, jako tak lepiej sie robi martwe jak cos jest w zoladku (jak Son Goku :P )
czyli jem o 7 i 9, i potem znowu 20 lub 19 i 23. wiec nie jest to raczej IF juz, wg mnie. dlatego sie cieszylem, kiedy mialem chodzic tylko wieczorem, ale nie wyszlo.
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 19 Listopad 2014, 16:30   

od wczoraj testuję if. Śniadanie jem standardowo boczek z jajkami i jakieś warzywo. Kolejny gigant posiłek dopiero koło 22 po treningu sw. Chciałem trochę redukcję przyspieszyć a na if wsumie pierwszy raz przechodzę. Boję się trochę braku energii na treningach ale to jeszcze zobaczymy.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 19 Listopad 2014, 16:35   

a trenujesz tez rano? bo jak nie to ja bym zdecydowanie po prostu wzial jakis "power smoothie" przed treningiem i duzy posilek po. lepiej miec to okno 4-6h niz jesc rano i wieczorem, jesli juz sie bierzesz za IF.
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 19 Listopad 2014, 23:27   

czy trenuje? nie ale intensywnie przemieszczam się w mieście na rowerze w ciągu dnia. Robię dziennie 40-60 km.
 
 
PaeŁ

Dołączył: 27 Lip 2003
Posty: 949
Skąd: Kraków

Pomógł: 2 razy
Wysłany: 20 Listopad 2014, 08:53   

Warto spróbować treningu naczczo, może akurat Ci podpasuje. Możesz też stestować przed treningiem wpc +mct
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 20 Listopad 2014, 09:46   

lezac 5x50,60,70,80 4x85
drazek 3x(4,3,2,1)
dipsy 5x6
bicek 5x8x25
face pull 9,10,11,12,12x10

trzeba bylo zrobic 82.5. meh.
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 20 Listopad 2014, 10:39   

Przedostatnia serie sprobuj zrobić na 3 ruchy;)
albo
60-65-70 x 5,
75-80 x 3
85 x 5
A trening na czczo to moim zdaniem wariacja ale kto co lubi
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 20 Listopad 2014, 11:29   

synu. naucze cie dzisiaj sposobu opisu zgodnego ze standardami ISO :P
serie x powtorzenia x ciezar ; jak rok - miesiac - dzien ;)
eg. 5x5x50
jesli serie robione sa z roznym ciezarem to mozna je pominac ;)
5x60,65,70 3x75,80 5x85

no czaje co piszesz, ale z drugiej strony tak wlasnie robilem moje 5/3/1: dwie serie po 5, dwie serie po 3, jedna seria ile sie da. wiec teraz jak juz robie "nie 5/3/1" to zrobie 5x5. moje male OCD. ale jedno co od ciebie wezme, to zmniejszenie skoku pomiedzy 4 a 5 seria
eg. 60,80,100,120,130 zamiast 50,70,90,110,130.

kiedys czwiczylem na czczo, potem sie przesiadlem na bcaa przed, teraz pije szybkiego szejka. ew jak pisze, zobacze, jak duze mam te wieczorne posilki i ile w nich wegli. wtedy moze ten przed treningiem bedzie niepotrzeby.
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1832
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 20 Listopad 2014, 12:03   

gdyby to był trening rano to nie ma problemu ale to będzie dopiero o 20 gdzie ładowanie robiłbym od 22-2. Po 10 godzinach na nogach może być ciężko bez żarcia na treing iść. Chyba, że zrobię 18 godzin postu/6 godzin żarcia. I wtedy jadłbym pierwszy mały posiłek o 18 czyli 2 godziny przed treningiem. Najlepije bez węgli, a pozostałą pule makrosów wpychałbym po treningu do północy.
 
 
Strona 3 z 29
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group