Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Novo 4.0 - Rebirth (?)

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Strona 1 z 29
Novo 4.0 - Rebirth (?)
Autor Wiadomość
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 11:58   Novo 4.0 - Rebirth (?)

update

po chwilowych perypetiach z bjj (zaczalem chodzic; byla nawet silka; wywalili ich z budynku; zero info na stronie) skonczylem na silowni uniwersyteckiej (meh) i byc moze MMA, tez uniwersyteckie (meeh; do tego mam zerowa kondycje, znowu :cry: ). plan jest, jak z utrzymaniem zobaczymy. bede sie przynajmniej z S.O.S.'em numerami scigal ;)

A1: snatch pull 5x3, martwy 5/3/1, siad 5x10, soleus
B: bench 5/3/1/db rear delts, *press/drazek, dips/curls, face pulls (superserie z odpoczynkiem)
A2: snatch pull, 5x3 siad 5/3/1, *wioslo 5x10, soleus
B: to samo
*sztanga albo sztangielkami, zalezy czy bedzie wolna sztanga :/

snatch pull jako rozgrzewka/power/kaptury ;)
ciezary na silce na razie zalosne (pod koniec wakacji bylo 180 w martwym i 150 w siadzie. teraz jest 150 i 120). eh stara silownia byla piekna, ta jest bardzo kiepska :/ nawet ciezko o male ciezarki. na starej bylo np 6x0.5, 8x1kg wiec mozna bylo kombinowac z 5/3/1 pieknie; tutaj widzialem 2x1.25 i 4x2.5 ://

zobacze, czy dam rady 6/tydz, z MMA wt/czw i moze grappling w sob jak bede mial czas. do tego mam 10min truchtu od domu fajne wzgorze, jak bede mial czas i sily to moge robic sprinty (czyli pewnie nie bede robil :P )

no i dieta... bede sie staral paleo + bialko/wegle z proszkow przed, zobaczymy jak to wyjdzie. ostatnio sie wazylem dwa dni temu na silce to bylo 92, chcialbym 90.
 
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1278

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 13:46   

novocaine napisał/a:
no i dieta... bede sie staral paleo + bialko/wegle z proszkow przed, zobaczymy jak to wyjdzie. ostatnio sie wazylem dwa dni temu na silce to bylo 92, chcialbym 90.
a ile wzrostu i % fat?
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 15:05   

Oooo, może jakaś rywalizacja??
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1278

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 17:19   

Po tym jak Novo sie ogolil? Z kobieta rywalizowac?
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 19:18   

Robisz siad ze sztanga 150?
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 19:40   

S.O.S., przegrywasz rywalizacje w czytaniu ze zrozumieniem :P
"(pod koniec wakacji bylo 180 w martwym i 150 w siadzie. teraz jest 150 i 120)" w tym tygodniu bylo 150 martwy, 120 siad. moze weszloby 130 na kafeinie, ale dopiero zaczalem po przerwie i sie nie przyzwyczailem jeszcze do nowej sztangi ;) a, i oczywiscie mowie o 1 powtorzeniu.

czarny msciciel, 183 jak zawsze ;) a %, kij go wie? pewnie cos pomiedzy 15-20 :P
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 21:47   

Nie, nie przegrywam. Pisalem do kolegi wyżej, ciekaw jestem czy nazywając Cie dziewczyna zrobi taki siad zwyczajnie bo jak nie to upsss %-)
Oczywiście wszystko z przymruzeniem oka ;)
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 8 Listopad 2014, 22:41   

fair enough, my fail :P

poza tym, sa dziewczyny co spokojnie robia wiecej od nas, wiec nie widze roznicy w rywalizacji :D
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1278

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 9 Listopad 2014, 01:15   

Cytat:
Robisz siad ze sztanga 150?

nie musze, mam brode.
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 9 Listopad 2014, 06:11   

On tez ma brodę i nie siada 150 :)
http://s.afterparty.pl/i/..._LOGO-73645.jpg
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1278

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 9 Listopad 2014, 09:28   

Touche my friend
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 9 Listopad 2014, 20:02   

Jak to rozumieć? Mam nadzieje ze nie jesteś tak nie uprzejmy żeby brzydko pisać :*
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1278

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 9 Listopad 2014, 20:54   

S.O.S. napisał/a:
Jak to rozumieć?

http://www.urbandictionar...php?term=touche

an expression borrowed from French used
1)to admit that an opponent in an argument has made a good point
2)when someone has said a good comeback line
3)to concede a point to an opponent when fencing
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 9 Listopad 2014, 22:23   

dobra misiaczki, starczy, dalej flirtujcie na PW.
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 9 Listopad 2014, 23:20   

Mściciel :*

Novo jutro pierwszy trening? Jakie ciężarki ida?
 
 
Strona 1 z 29
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group