Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
suplementy- co polecacie i w jakim celu?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Strona 1 z 9
suplementy- co polecacie i w jakim celu?
Autor Wiadomość
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 13 Luty 2015, 16:54   suplementy- co polecacie i w jakim celu?

Ja jestem na stałej suplementacji kreatyna od jakiegoś czasu, teraz kupilem "creatine beta alanine" activlaba i będę zarł stale.
Za 300g czyli w moim wypadku na 30 dni suplementacji zaplacilem 22 złote, grzech nie brać.
W porcji jest 4.5 g kreatyny i 4.5 beta alaniny :)
 
 
smith_87


Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 29

Pomógł: 3 razy
Wysłany: 13 Luty 2015, 23:28   

Kreatyna zawsze spoko, tylko lepiej IMO kupić osobno, bo przy takiej dawce beta-alaniny możesz jej nie odczuć, ja dopiero po 10g czułem to "mrowienie". Tak samo z witaminami i innymi rzeczami lepiej kupić osobno, a pozniej ewentualnie manipulować dawką.
 
 
radnus


Wiek: 30
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 469
Skąd: Poznan kuffa

Pomógł: 6 razy
Wysłany: 13 Luty 2015, 23:58   

też polecam krete.
aktualnie dawkuje jak leci, od 4-9g na dzień, choc staram się tuż przed treningiem przyjąć jabłczan, a mono po treningu:)
kiedys wziąłem mono przed treningiem i strasznie spuchłem w trakcie ćwiczeń - siła kompletnie padła, więc mam awersje, żeby tak przyjmowac mono.
kupiłem sobie kofeine, ale szału nie ma.

dla suchoklatesów jak ja duuużo węgli przed treningiem polecam

do tego witaminki, w tym Cynk, D, B.
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 03:24   

Przy stałej suplementacji 4.5 g kreatyny jest ok...
To ze beta alanina nie mrowi nie znaczy ze nie dziala, a dawka 4.5g to jest juz wysoka, wq badan stanowczo wystarczajaca
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1267

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 09:14   

hej, a bylbys tak uprzejmy i dal te badania?
ja w tej chwili osobiscie tylko BCAA po treningu.
 
 
Shabu


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 3533
Skąd: Warszawa

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 11:00   

1. Izolat białka na czczo - podnosi poziom insuliny, zatrzymuje nocny katabolizm.

2. Omega 3 i witamina D3 do śniadania.

3. Kofeina ok. pół godziny przez dźwiganiem - chyba jasne. Do niedawna była to po prostu kawa, teraz używam kapsułek.

4. Izolat + dekstroza + monohydrat kreatyny (4-5 g) tuż przez dźwiganiem - dopiero zacząlem się tym bawić, ale mam więcej energii, odczuwalne zwłaszcza wtedy, kiedy chcć się na koniec dobić tabatą.

5. Izolat + dekstroza + kreatyna tuż po treningu - chyba jasne.

6. Omega 3 do każdego kolejnego posiłku.

7. Kazeina przed snem. Powstrzymuje nocny katabolizm przez wiele godzin.

8. ZMA pół godziny przed snem.

Pozycje 3-5 tylko w dni treningowe.
 
More importantly, we need to learn how to bear down on a hard rep and finish it without cheating it, so that we develop the mental discipline to stay with a hard task and finish it correctly. This is one of those indirect benefits that can be obtained from physical education. If you learn nothing else from training, it is very important to learn that your limits are seldom where you think they are.
--Mark Rippetoe, Starting Strength
 
 
radnus


Wiek: 30
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 469
Skąd: Poznan kuffa

Pomógł: 6 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 11:12   

ej, Shabu, ale jesz coś? xD
 
 
Shabu


Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 3533
Skąd: Warszawa

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 11:44   

Cztery posiłki dziennie, w sumie 2500-3000 kcal low carb. Czyli fury mięcha i warzyw, nieco mniej ryb i owoców morza, a do tego oliwa, orzechy, awokado. Ale mowa była o suplementacji.
 
More importantly, we need to learn how to bear down on a hard rep and finish it without cheating it, so that we develop the mental discipline to stay with a hard task and finish it correctly. This is one of those indirect benefits that can be obtained from physical education. If you learn nothing else from training, it is very important to learn that your limits are seldom where you think they are.
--Mark Rippetoe, Starting Strength
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1267

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 12:01   

Shabu napisał/a:
8. ZMA pół godziny przed snem.

a po co?
bo to ze to tescia nie podnosi to naukowcy juz chyba osiagneli zgodnosc?
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 12:30   

dla lepszego snu.
 
 
czarny msciciel

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 1267

Pomógł: 9 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 13:32   

dla lepszego snu to mi chyba niedlugo kolega chirurg przegrode naprostuje - najpierw hardware potem software!
ty tez novo to zresz?
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1830
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 13:46   

kreta 5g dziennie po treningu
omega-3 w postaci tranu
wpc 80 w zależności od braków białka w ciągu dnia. Ale jak żre to bezpośrednio po treningu.
cynk + magnez przed snem.
W okresie zimowym żeń-szeń z jakimiś tam witaminkami składzie chyba od olimpu.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 15:01   

czarny msciciel napisał/a:
dla lepszego snu to mi chyba niedlugo kolega chirurg przegrode naprostuje - najpierw hardware potem software!
ty tez novo to zresz?

z przerwami, od lat.
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 15:54   

Shabu napisał/a:
1. Izolat białka na czczo - podnosi poziom insuliny, zatrzymuje nocny katabolizm.

2. Omega 3 i witamina D3 do śniadania.

3. Kofeina ok. pół godziny przez dźwiganiem - chyba jasne. Do niedawna była to po prostu kawa, teraz używam kapsułek.

4. Izolat + dekstroza + monohydrat kreatyny (4-5 g) tuż przez dźwiganiem - dopiero zacząlem się tym bawić, ale mam więcej energii, odczuwalne zwłaszcza wtedy, kiedy chcć się na koniec dobić tabatą.

5. Izolat + dekstroza + kreatyna tuż po treningu - chyba jasne.

6. Omega 3 do każdego kolejnego posiłku.

7. Kazeina przed snem. Powstrzymuje nocny katabolizm przez wiele godzin.

8. ZMA pół godziny przed snem.

Pozycje 3-5 tylko w dni treningowe.


Czemu izolat nie wpc? Nie odczujesz różnicy a po co przeplacac?
Z zma wywal b6, poczujesz różnice :)
Naprawdę wierzysz w ten katabolizm?

Tez od jakiegoś czasu jem zma ale bez b6 wlasnie
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1830
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 14 Luty 2015, 16:57   

czemu ma wywalić b6? W większości zma masz właśnie magnez+cynk+b6.
Zazwyczaj kupuje właśnie magnez z b6 i zincas forte i przed spaniem żre. Jakieś pół roku temu się zacząłem wkurzać czemu przestało na mnie działać tzn nie miałem już tego poczucia głębokie snu, że sam z siebie budziłem się wyspany po 7-8 godzinach. Wywaliłem twaróg, który jadłem przed snem i znowu taki kompleks zaczął działać.
Z tym katabolizmem się zgadzam to zupełna bzdura i naciąganie przez firmy produkujące suplementy. Ja w grudniu jadłem pierwszy posiłek o 20 i sadło spadło a obwody w ręce zbudowałem. Teraz też jem dopiero śniadanie o 14-15 i jakoś o katabolizmie nawet nie myślę ;p
Na dobrą sprawę nie wiem czy kreta robi dla mnie jakąś różnice. Nie czuje jakbym miał więcej siły podczas treningów, ani żebym robił szybszy progres. Przy mono zauważyłem, że mnie też nie zalewa jak niektórzy narzekają. Chyba dojem puchę do końca i sobie odpuszczę krete.
 
 
Strona 1 z 9
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group