Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Ćwiczenie na brzuch - klłko

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Strona 2 z 2
Ćwiczenie na brzuch - klłko
Autor Wiadomość
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 29 Marzec 2015, 18:30   

 
 
Thinspoon


Dołączył: 03 Paź 2004
Posty: 915
Skąd: Radlin

Pomógł: 8 razy
Wysłany: 29 Marzec 2015, 19:12   

Sti napisał/a:
O co chodzi z tą ścianą?


Etap pośredni przed zejściem ze stojąca. Dochodzisz do ściany. Stojąc w różnej odległości możesz sobie stopień trudności regulować.
 
Mister Sandman, bring me a dream
 
 
 
BLT



Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 1353
Skąd: z młaj taja

Pomógł: 6 razy
Wysłany: 29 Marzec 2015, 20:38   

Sti napisał/a:
O co chodzi z tą ścianą?

żeby na pysk nie polecieć ;-)
 
Haziajstwo


www.welnateam.pl
 
 
Yeri

Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 331
Skąd: Katowice/Krosno

Wysłany: 13 Kwiecień 2015, 23:05   

Kółeczko to jedno z najlepszych ćwiczeń ever, kiedyś przez dwa lata robiłem z siłówki tylko kółeczko praktycznie i uderzanie młotem, efekty były super, na nic nie brakowało siły, a przyrastało strasznie.
Mój rekord w pojedynczej serii ze stójki to 27 powtórzeń (ale powyżej 20-go ciężko mi utrzymać już napięcie w grzbiecie), serie zwykle robię do 15 powtórzeń ze stójki. 5 kwietnia zrobiłem 36 powtórzeń w 6 minut i poszło nawet gładko.
Teraz przez pracę znowu do kółeczka wróciłem, mam ambicję dojść do 40 powtórzeń w serii, ale daleka droga do tego jeszcze :/
Z kolan dawno nie robiłem, kiedyś waliłem tego dużo w super serii z double under na skakance, ale od czasu odkrycia porządnych swingów (thx Quelqun) na wytrzymałość swingi robię.
Gdzieś zgubiłem takie kółeczko na którym się dało robić jednorącz, więc nie wiem jak z tym teraz stoję, muszę nowe skombinowac.
 
Tomasz Jeruszka
-------------------------------------------------------
www.asami.pl

www.emers.shidokan.pl
 
 
olaf86

Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 17

Wysłany: 24 Sierpień 2016, 22:34   

Na brzuch zawsze spoko są ABTy albo po prostu zajęcia z płaskiego brzucha. Moja dziewczyna chodzi od dwóch lat do Akademii Walki na ABT i Płaski Brzuch i aż miło popatrzeć :) A samo miejsce bardzo sobie chwali, bo jest pod stałą opieką fachowców ;-)
 
 
Gwyn


Wiek: 39
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 872
Skąd: 3miasto

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 25 Sierpień 2016, 13:35   

Progresje i regresje dla tych, co mają kółka gimnastyczne lub TRX - zaczynajnąc stojąco, koła/uczwyty nad stopami. Najpierw otwieramy biodra, potem dokładamy ramiona. Z czasem odsuwamy stopy w tył od kółek.

Ostatnio robiłem takie kombo - 6 rozwinięć na kołach, kiedy już mam problemy z utrzymaniem postawy zatrzymuję się z pozycji do pompki i cisnę archer pushups po 10 na stronę. Brzuch nadal jest obciążony, ale teraz ćwiczenie przechodzi z siły maksymalnej do wytrzymałości. Taki za przeproszeniem machanical drop set.
 
Sordes ocurrit
 
 
Strona 2 z 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group