Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
ilość treninglw, a efektywny przyrost masy / siły

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Strona 2 z 3
ilość treninglw, a efektywny przyrost masy / siły
Autor Wiadomość
Gwyn


Wiek: 38
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 872
Skąd: 3miasto

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 16 Lipiec 2015, 11:12   

sheepmana nie zadowolisz. Jak Pan chcesz push-pull 1 ciężki 2 lekkie to Pan rób a nie pytaj a potem marudź, że nie tak jak chcesz. Serio. Spróbuj, skoro masz pomysł. Jak ciężary idą w górę i bjj co najmniej nie cierpi - rób dalej.
 
Sordes ocurrit
 
 
sheepman


SW: BJJ/SF
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1467

Pomógł: 1 raz
Wysłany: 18 Lipiec 2015, 15:32   

gorzej , że ciężary jakieś słabe,ja ogolnie zajechany przez prace i wszystko i szukam opcji optymalnej.
zabawne jest to ze widze ludzi na silce ktorzy maja ladne progres po zwyklym splicie - ktory jest odradzany wszedzie
 
"Niektórzy ludzie zapisują się w historii jednym trafnym stwierdzeniem,
inni - jednym trafnym strzałem w głowę."
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 18 Lipiec 2015, 17:16   

sheepman napisał/a:
gorzej , że ciężary jakieś słabe,ja ogolnie zajechany przez prace i wszystko i szukam opcji optymalnej.
zabawne jest to ze widze ludzi na silce ktorzy maja ladne progres po zwyklym splicie - ktory jest odradzany wszedzie

moze nie sa zajechani przez prace i treningi bjj?
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 18 Lipiec 2015, 20:59   

Ją trzaskam prawie dzień w dzień po 12h czasami wiecej, dużo nocek bo mam dwie tyry. Dobrze wychodze na grapplerze, nie ma parcia na ciężary (jedno ciężkie ćwiczenie a obwody traktuje jako uzupełnienie), trening krótki i cun nie jest tak tytany. Albo jak mowie, dwa ciężkie ćwiczenia 5*5 i do domu, nie ma regeneracji to i tak szału nie będzie.
 
 
sheepman


SW: BJJ/SF
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1467

Pomógł: 1 raz
Wysłany: 17 Styczeń 2016, 13:21   

miśki.
obecnie bawie się crosfitem.
chce prócz niego robić 1 x w tyg zwykła siłownie
A:
siad tył rampa x 5
wyciskanie leżac rampa x 5+ max 1
wiosło pendleya rampa x 5
wyciskanie żołnierskie rampa x 5

robić to co tydzień?? czy przeplatać tydzień A i tydzień B
B
siad przedni rampa x 5
mc sumo rampa x 3
drązek podchyt
pompki na poręczach z ciężarem rampa x 8
 
"Niektórzy ludzie zapisują się w historii jednym trafnym stwierdzeniem,
inni - jednym trafnym strzałem w głowę."
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 17 Styczeń 2016, 14:26   

co rozumiesz przez crossfit? robisz wod'y, chodzisz na prowadzone zajecia? ile razy w tygodniu?
 
 
S.O.S.

Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 3331

Pomógł: 4 razy
Wysłany: 17 Styczeń 2016, 18:16   

Crossfit to pewnie jakies obwodowki i pomoeszanie z poplataniem...
 
 
Cabelo


SW: BJJ/SF
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 675
Skąd: Wrocław

Pomógł: 15 razy
Wysłany: 18 Styczeń 2016, 22:08   

Bez odpowiedzi na pytania novo faktycznie ciężko cokolwiek powiedzieć, tylko jedno rzecz mi się rzuciła w oczy - czemu ciągi sumo, a nie zwykłe?
 
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1830
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 18 Styczeń 2016, 22:55   

rzeczywiście novo zadał dobre pytanie bo cf i tak w założeniu ma normalne dni siłowe gdzie robimy np przysiad 3x5 z max ciężarem na 5 powtórzeń a później np jakiś wod obejmujący góre ciała i na odwrót. To nie jest tak, że codziennie oni robią jakieś kondycyjne mocno obwody z pseudo podciąganiem.
 
 
sheepman


SW: BJJ/SF
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1467

Pomógł: 1 raz
Wysłany: 19 Styczeń 2016, 16:57   

chodzę do boxa na prowadzone zajęcia.
 
"Niektórzy ludzie zapisują się w historii jednym trafnym stwierdzeniem,
inni - jednym trafnym strzałem w głowę."
 
 
olaf86

Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 17

Wysłany: 8 Marzec 2016, 19:35   

a co z suplementami? czy faktycznie na przyrost masy warto o nich pomyśleć? kumpel uparcie twierdzi, że bez suplementow będzie ciężko, nawet mi polecał sklep z którego tam korzysta ciągle kup-suple no ale to jego jednostkowa opinia i nie wiem czy warto faktycznie się na suplementy decydować
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 8 Marzec 2016, 20:14   

omega 3 i zma polecam kazdemu, zawsze. sam lykam od lat.

kreatyna tez dosc sprawdzona, jak komus nie szkoda kasy.

bialka i wegle tylko jako uzupelnienie diety. jesli masz czas, kase i pomysl, zeby gotowac i jesc odpowiednio to w zasadzie niepotrzebne, choc pewnie ktos moglby sie klocic o przyswajalnosc po treningu. po prostu latwiej zarzucic szejka jak trzeba szamac 7 posilkow i 4,5k kalorii dziennie.

reszta.. imho dopiero jak sie zaczna konczyc postepy po dluzszym czasie treningu warto zaczac sie rozgladac. bcaa, jakies przed-treningowe pobudzacze, to sa wisienki na torcie dobrej diety i treningu.
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1830
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 9 Marzec 2016, 11:19   

białko według braków w diecie choć na masie bez problemu z pożywienia dostarczysz te 1.8 g/kg masy ciała.
Jedyny suplement który polecam to kreatyna bo jest tania i dobrze przebadana.
 
 
novocaine

Wiek: 32
Dołączył: 26 Kwi 2004
Posty: 6421

Pomógł: 16 razy
Wysłany: 9 Marzec 2016, 11:44   

odnosnie bialka jeszcze. niezle opracowanie (po angielsku) tlumaczace dlaczego ~30g kilka razy dziennie to najlepsze rozwiazanie.
https://www.reddit.com/r/...re_review_with/

szczegolnie podoba mi sie to zrodlo:
Cytat:
Twenty-four healthy trained males were assigned to three groups (n= 8/group) and undertook a bout of resistance exercise followed by ingestion of 80 g of whey protein throughout 12 h recovery in one of the following protocols: 8 × 10 g every 1.5 h (PULSE); 4 × 20 g every 3 h (intermediate: INT); or 2 × 40 g every 6 h (BOLUS). [...] In conclusion, 20 g of whey protein consumed every 3 h was superior to either PULSE or BOLUS feeding patterns for stimulating MPS (myofibrillar protein synthesis) throughout the day.

http://www.ncbi.nlm.nih.g...les/PMC3650697/
 
 
ry~you


SW: Różne
Wiek: 27
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 1830
Skąd: Częstochowa/Kraków

Pomógł: 18 razy
Wysłany: 10 Marzec 2016, 12:10   

na suppversity było ostatnio badanie gdzie wykazali że synteza białka jest najwieksza w przypadku jednorazowych dawek właśnie od 20-30 gram kilka razy dziennie. Tylko cała checa polegała na tym że nie przynosiło to żadnych dodatkowych korzyści w porównaniu do grupy kontrolnej która jadła normalnie.
 
 
Strona 2 z 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : KULTURYSTYKA i FITNESS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Template edit by: quaint.pl  | Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group