Vortal Budo Vortal Budo
FORUM | ALBUM | OSTRZEŻENIA | UŻYTKOWNICY | GRUPY | REGULAMIN | REDAKCJA | IGNORUJ | PROFIL
In BOX KNAJPA | SZUKAJ        Rejestracja    Zaloguj
Tyle lat i nadal..

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Vortal BUDO : ULICA
Tyle lat i nadal..
Autor Wiadomość
armeen

SW: Boks

Wysłany: 21 Maj 2017, 14:29   Tyle lat i nadal..

Cześć, mam problem otóż na ulicy niekiedy dostaję paraliżu, mięknie mi pałka pomimo tego, że ćwiczę od wielu lat sztuki walki. Mój ojciec pracuje w wojsku, jest na wysokim szczeblu odkąd właściwie zacząłem chodzić zapisał mnie na sztuki walki i mnie sam też uczył.
Mam 18lat, trenuję od 12lat MMA, przewinęło się przez to karate, krav maga którą ćwiczę teraz od 3lat i boks.

Pomimo tak długiego stażu w tym sporcie potrafi mi zmięknąć pałka, nie wiem dlaczego ,miał ktoś taki problem?
To nie jest zależne ode mnie, po prostu samo się robi, nie mogę napisać, że nie czuje strachu bo tylko głupcy go nie czują lecz po prostu dostaje paraliżu i zazwyczaj "włączam" się po tym jak ktoś pierwszy odda w moją stronę cios, tak to stoje blady i sparaliżowany... miał ktoś taki problem? na prawdę to nie jest zależne ode mnie, tyle razy co dostałem wpier. to nic nie dało, byłem oklepywany na macie itd. wiele razy specjalnie by na ulicy nie dostać wpierdzielu, podszedłem do tego psychologicznie, też za wiele nie dało.

Jakieś porady?

jersey

SW: Karate

Wysłany: 21 Maj 2017, 16:14   

Nie daj się agresorowi rozkręcić. Jak będzie startował do Ciebie to musisz go prewencyjnie (wcześniej) spacyfikować. Najlepiej zapisz się na kurs ESDES. Tam tego uczą.

Miłośnik sztuki Livien

Warhead

SW: Różne

Wysłany: 22 Maj 2017, 08:47   

Na ESDS ucza duzo sytuacyjnych scen. Czesto gesto wynajmuja wagon pociagu lub dyskoteke by trenowac wlasnie takie sytuacje.

dar75

SW: BJJ

Wysłany: 22 Maj 2017, 09:49   Re: Tyle lat i nadal..

armeen napisał/a:
Cześć, mam problem otóż na ulicy niekiedy dostaję paraliżu, mięknie mi pałka ...